Idem do toho

Tento program je výberový

Tento program je určený pre malú skupinu 10 ľudí. Je to uzavretá skupinka, v ktorej chcem zaistiť dôverné prostredie a spoločný posun.

Tento program je pre teba, len AK:

- Cítiš skutočné odhodlanie a motiváciu
- Si pripravený dať samého seba aspoň raz v živote na prvé miesto
- Si ochotný investovať čas, fokus a energiu svojej premene

INFORMÁCIE A CENY

Slobodný od emočného jedenia    AKTUÁLNA AKCIOVÁ CENA DO 17. 11. 2025 je 297 €   

ZAREGISTRUJ SA NIŽŠIE A NA TVOJ E-MAIL TI PRÍDU INŠTRUKCIE K PLATBE



Zásady spracovania a ochrana osobných údajov

Ochrana osobných údajov.
Pokiaľ ste zákazníkom, odberateľom noviniek alebo návštevníkom webu, zverujete mi svoje osobné údaje. Ja zodpovedám za ich ochranu a zabezpečenie. Zoznámte sa s ochranou osobných údajov, zásadami a právami, ktoré máte v súvislosti s GDPR (Nariadenie o ochrane osobných údajov).Kto je správca?
Prezentujem Pohybové cvičenia, so sídlom Trnavská 2, dodávateľ Britum k. s. Koceľova 17, 821 08 Bratislava, IČO: 46 939 679 | DIČ: 2023669549 | IČ DPH: SK 2023669549,Spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd.: Sr, vl. č.: 1216/B a prevádzkujem webovú stránku pohybovecvicenia.sk. Vaše osobné údaje spracúvam ako správca t. z. určujem, ako budú osobné údaje spracúvané a za akým účelom, na akú dlhú dobu. Kontaktné údaje.Pokiaľ sa budete chcieť v priebehu spracovania vašich údajov na mňa obrátiť, môžete ma kontaktovať na e-mailovej adrese info@pohybovecvicenia.sk Prehlásenie

Prehlasujem, že ako správca vašich osobných údajov spĺňam všetky zákonné povinnosti vyžadované platnou legislatívou, predovšetkým zákonom o ochrane osobných údajov a GDPR a teda že:
- budem spracovávať vaše osobné údaje len na základe platného právneho dôvodu, a to predovšetkým oprávneného záujmu, plnenia zmluvy, zákonnej povinnosti či udeleného súhlasu,
- spĺňam podľa článku 13 GDPR informačnú povinnosť ešte pred zahájením spracovania osobných údajov,
- umožním vám a budem vás podporovať v uplatňovaní a plnení vašich práv podľa zákona o ochrane osobných údajov a GDPR.Rozsah osobných údajov a účely spracovania
Spracúvam osobné údaje, ktoré mi zveríte sami, a to z nasledujúcich dôvodov (pre naplnenie týchto účelov):1.Poskytovanie služieb, plnenie zmluvy
Vaše osobné údaje v rozsahu: meno a e-mail bezpodmienečne potrebujem k plneniu zmluvy (napr. Zaslanie prístupu do členskej sekcie, zaslanie online kurzu, sprístupnenie plateného obsahu, atď.), dodanie tovaru.2.Marketing - zasielanie newsletterov.
Vaše osobné údaje (e-mail a meno), pohlavie, na čo klikáte v e-maile a kedy ich najčastejšie otvárate, využívam na účely priameho marketingu - zasielanie obchodných informácii. Ak ste mojim zákazníkom, robím tak z oprávneného záujmu, lebo dôvodne predpokladám, že vás moje novinky zaujímajú, a to na dobu 5 rokov od poslednej objednávky.
Pokiaľ nie ste mojim zákazníkom, zasielam vám newslettery len na základe vášho súhlasu, po dobu 5 rokov od udelenia vášho súhlasu. V obidvoch prípadoch môžete tento súhlas odvolať použitím odhlasovacieho odkazu, ktorý je v každom zaslanom e-maile.4.Pokročilý marketing na základe súhlasu
Len na základe vášho súhlasu vám môžem zasielať také inšpirujúce ponuky tretích osôb alebo využiť e-mailovú adresu napr. pre remarketing a cielenie reklamy na Facebooku, a to po dobu 5 rokov od udelenia vášho súhlasu. Ten môžete samozrejme kedykoľvek odvolať prostredníctvom mojich kontaktných údajov.
Vaše osobné údaje si ponechávam počas priebehu premlčacích lehôt, pokiaľ zákon nestanoví dlhšiu lehotu k ich uchovávaniu alebo som v konkrétnych prípadoch neuviedol inak.5.Cookies
Pri prechádzaní mojich webových stránok zaznamenávam vašu IP adresu, ako dlho sa na stránke zdržíte a na ktoré stránky prichádzate. Používanie cookies pre meranie návštevnosti webu a prispôsobenie zobrazenia webových stránok vnímam ako môj oprávnený záujem správcu, lebo verím, že vďaka tomu vám môžem ponúknuť ešte lepšie služby.
Cookies pre cielenie reklamy budú spracovávané len na základe vášho súhlasu.
Údaje, ktoré takto získam, môžu byť ďalej sprístupnené sprostredkovateľom ako sú Google, Facebook, Instagram. Moje webové stránky sa dajú prechádzať tiež v režime, ktorý neumožňuje zbieranie osobných údajov. Používanie cookies môžete na svojom počítači zakázať.
Zhromaždené cookies súbory sú spracovávané hlavne cez služby Google Analytics; prevádzkuje spoločnosť Google Inc., so sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA a Facebook Pixel prevádzkuje Facebook Ireland Ltd, 4 Grand canal square, Dublin 2, Írsko, VAT IE9692928F.Zabezpečenie a ochrana osobných údajov.
Chránim vaše osobné údaje v maximálnej možnej miere pomocou moderných technológií, ktoré zodpovedajú súčasnému trendu technického rozvoja. Chránim ich ako keby boli moje vlastné. Prijal som a dodržiavam všetky možné (aktuálne známe) technické a organizačné opatrenia, ktoré zabraňujú zneužitiu, poškodeniu alebo zničeniu vašich osobných údajov.Poskytnutie osobných údajov tretím osobám.
K vašim osobným údajom majú prístup moji spolupracovníci.
Pre zaistenie konkrétnych spracovateľských operácií, ktoré nedokážem zaistiť vlastnými silami, využívam služby a aplikácie spracovateľov, ktorí vedia osobné údaje ochrániť ešte lepšie než ja a na spracovanie osobných údajov sa špecializujú.
Sú to poskytovatelia následujúcich platforiem:
- SmartSelling a.s., Netroufalky 797/5, 625 00 Brno, Česká republika, DIČ: CZ29210372
- Facebook Ireland Ltd, 4 Grand canal square, Dublin 2, Irsko, VAT IE9692928F
- Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
- GOPAY s.r.o., so sídlom Planá 67, PSČ: 37001, Česká republika, IČ: 260 46 768
Je možné, že sa v budúcnosti rozhodnem využiť ďalšie aplikácie či spracovateľov pre uľahčenie a skvalitnenie spracovania. Sľubujem vám však, že v takom prípade pri výbere, budem na spracovateľov klásť minimálne rovnaké nároky na zabezpečenie a kvalitu spracovania, ako na seba.Poskytovanie osobných údajov mimo Európsku úniu.
Osobné údaje spracúvam výhradne v Európskej únii alebo v krajinách, ktoré zaisťujú rovnakú úroveň ochrany na základe rozhodnutia Európskej komisie.Vaše práva v súvislosti s ochranou osobných údajov
V súvislosti s ochranou osobných údajov máte niekoľko práv. Pokiaľ budete chcieť niektoré z týchto práv využiť, prosím kontaktujte ma prostredníctvom e-mailu: info@bsacademy.sk
Máte právo na informácie, ktoré sú prístupné na tejto informačnej stránke podľa zásad spracovania osobných údajov.
Vďaka právu na prístup k informáciam ma môžete kedykoľvek vyzvať a ja vám doložím v lehote 10 dní, aké vaše osobné údaje spracúvam a prečo.
Pokiaľ sa u vás niečo zmení, alebo budú vaše osobné údaje neaktuálne, alebo neúplné, máte právo na doplnenie a zmenu osobných údajov.
Právo na obmedzenie spracovania môžete využiť, pokiaľ sa domnievate, že spracúvam vaše údaje nepresne, domnievate sa, že robím spracovanie nezákonne, ale nechcete všetky údaje zmazať alebo pokiaľ ste vzniesil námietku proti spracovaniu, môžete obmedziť rozsah osobných údajov alebo účel spracovania. (napr. odhlásením z newslettera obmedzujete účel spracovania pre zasielanie obchodných správ).Právo na prenositeľnosť
Pokiaľ by ste chceli svoje osobné údaje vziať a preniesť k niekomu inému, budem postupovať rovnako ako pri využití práva na prístup k informáciam - len s tým rozdielom, že vám informácie pošlem v strojovo čitateľnej podobe. Na to potrebujem aspoň 10 dní.Právo na výmaz (byť zabudnutý)
Vaším ďalším právom je právo na výmaz (byť zabudnutý). Nechcem na vás zabudnúť, ale pokiaľ si to budete priať, máte na to právo. V takom prípade vymažem všetky vaše osobné údaje z môjho systému a aj zo systému všetkých jednotlivých spracovateľov a záloh. Na zaistenie práva na výmaz potrebujem 15 dní.
V niektorých prípadoch som viazaný zákonnou povinnosťou, napr. musím evidovať vystavené daňové doklady po dobu stanovenú zákonom. V tomto prípade teda vymažem všetky takéto osobné údaje, ktoré nie sú viazané iným zákonom. O dokončení výmazu vás budem informovať prostredníctvom e-mailu.Sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov
Pokiaľ budete mať pocit, že s vašimi údajmi nezaobchádzam v súlade so zákonom, máte právo sa so svojou sťažnosťou kedykoľvek obrátiť na Úrad pre ochranu osobných údajov. Budem veľmi rád pokiaľ najprv budete o tomto podozrení informovať mňa, aby som s tým mohol niečo urobiť a prípadné pochybenia napraviť.Odhlásenie zo zasielania newsletterov a obchodných informácií.
E-maily s inšpiráciami, článkami či produktami a službami vám zasielam pokiaľ ste môj zákazník na základe môjho oprávneného záujmu.
Pokiaľ ešte zákazníkom nie ste, zasielam vám ich len na základe vášho súhlasu. V obidvoch prípadoch môžete ukončiť odber e-mailov stlačením odhlasovacieho odkazu v každom zaslanom e-maile.Mlčanlivosť
Dovoľujem si Vás uistiť, že Vaše osobné údaje, bez vášho súhlasu nebudú vydané žiadnej inej tretej strane. Táto mlčanlivosť pritom trvá aj po skončení vzájomných vzťahov so mnou. 

Všeobecné obchodné podmienky 

Úvod 

Tento dokument predstavuje Všeobecné obchodné podmienky obchodníka/poskytovateľa - Erika Omastová, Trnavská 2, 90027 Bernolákovo, telefónne číslo: +421903400097 (ďalej len "Obchodník"), ktoré upravujú právne vzťahy týkajúce sa práv a povinností Obchodníka a Kupujúcich v súvislosti s nákupom online kurzov (ďalej len "VOP"). Predtým, ako začnete využívať služby Obchodníka, pozorne si prečítajte tieto VOP. Ak nesúhlasíte s týmito VOP, nie ste oprávnený používať Služby. 1. Základné pojmy Nasledujúce pojmy majú na účely týchto VOP, a ak nie je osobitne dohodnuté inak, nasledujúci význam: 1.1. Cenník – tvorí neoddeliteľnú súčasť každej Zmluvy a je uvedený priamo na Stránke Obchodníka pri výbere príslušnej Služby. 1.2. Kontaktné údaje - korešpondenčná adresa: Erika Omastová, Trnavská 2, 90027 Bernolákovo, E-mail pre bežnú komunikáciu a rôzne otázky nie technické: info@pohybovecvicenia.sk 1.3. Zákazník – fyzická osoba, ktorá na základe týchto VOP uzatvorila s Obchodníkom Zmluvu, predmetom ktorej je poskytnutie Služieb. 1.4. Zmluva – uzatvorená medzi Obchodníkom na jednej strane a Zákazníkom na strane druhej. Predmetom Zmluvy je odplatné poskytnutie Služieb. Zmluva podľa týchto VOP znamená aj kúpnu zmluvu, predmetom ktorej je zakúpenie videozáznamu/audiozáznamu a/alebo ebooku Obchodníka. 1.5. Služba/Služby – poskytnutie poradenstva a koučingu v oblasti zdravého životného štýlu a zdravej výživy, prostredníctvom online kurzu alebo individuálnej spolupráce, teda individuálnych sedení online formou, ktorú si Zákazník vyberá na webovej stránke Obchodníka https://pohybovecvicenia.sk/. Na webovej stránke Obchodníka si Zákazník vyberá aj príslušný online kurz. Služba a jej bližší popis je uvedený na webovej stránke Obchodníka - https://pohybovecvicenia.sk/. Prostredníctvom Služby Obchodník poskytuje Zákazníkovi plnenie ako súčasť jeho podnikateľskej činnosti. V prípade, ak sa Služby poskytujú na hnuteľnej veci, ktorá obsahuje digitálny obsah, alebo digitálnu Službu alebo je s digitálnym obsahom alebo digitálnou Službou prepojená takým spôsobom, že absencia digitálneho obsahu alebo digitálnej Služby by bránila tomu, aby vec plnila svoje funkcie považuje sa uvedené považuje za vec s digitálnymi prvkami. Digitálnym obsahom sú údaje, ktoré sa vytvárajú a dodávajú v digitálnej forme. Digitálnou službou je Služba, ktorá Zákazníkovi umožňuje vytvárať, spracúvať alebo uchovávať údaje v digitálnej forme alebo mať k takýmto údajom prístup, alebo ktorá umožňuje výmenu alebo akúkoľvek interakciu údajov v digitálnej forme, ktoré nahrávajú alebo vytvárajú užívatelia Služby. Digitálnym plnením je digitálny obsah a digitálna Služba. 1.6. Stránka – znamená webovú stránku Obchodníka - https://pohybovecvicenia.sk/ 2. Práva a povinnosti Zákazníkov 2.1. Predmetom kúpy a predmetom Zmluvy sú Služby súčasťou ktorých sú aj práva vyplývajúce z duševného vlastníctva, ktorých majiteľom je Obchodník. Zákazník má prísne zakázané akékoľvek šírenie Služieb, resp. diela vyplývajúceho zo Služieb, alebo poskytovanie Služieb (vyplývajúceho diela) tretím osobám bez výslovného písomného súhlasí Obchodníka ako autora. 2.2. Zákazník je Služby oprávnený užívať a používať len v súlade s platnými právnymi predpismi, dobrými mravmi a v súlade s ustanoveniami podľa týchto VOP. 2.3. Za účelom riadneho poskytnutia Služieb Obchodníkom, je Zákazník povinný Obchodníkovi poskytnúť všetky potrebné údaje a informácie, potrebné k používaniu Služieb, ktoré musia byť pravdivé, presné a aktuálne. V prípade zmeny údajov Zákazníka počas využívania Služieb, je Zákazník povinný vždy po ich zmene aktualizovať a zaslať údaje Obchodníkovi na emailovú adresu info@pohybovecvicenia.sk. 2.4. Zákazník berie na vedomie, že texty, fotografie, videá, a ďalšie prvky, ktoré sú súčasťou obsahu Stránky, sú jednotlivo a/alebo ako celok chránené autorským právom. Ak sa Zákazník, alebo tretia osoby používajúca Stránku s Obchodníkom písomne nedohodne inak, môže k oprávnenému použitiu autorských diel dôjsť len v rozsahu a spôsobmi stanovenými týmito VOP a právnym poriadkom Slovenskej republiky. 2.5. V prípade zakúpenia Služby - videa a/alebo len jej popisnej časti, je Zákazníkovi prísne zakázané použitie autorských diel vo forme ich rozmnožovania (kopírovania). Taktiež je prísne zakázané použitie Služby zakúpenej - videa a/alebo len jej popisnej časti vo forme rozširovania, požičiavania, vystavovania či zverejňovania verejnosti (vrátane zverejňovania verejnosti prostredníctvom internetu), či vo forme neoprávneného použitia databázy. 2.6. V prípade, ak Zákazník kupuje videozáznam, tak Obchodník ako autor poskytuje Zákazníkovi podľa § 65 zákona č. 185/2015 Z. z. autorský zákon v znení neskorších predpisov licenciu na zobrazovanie video produktu pre vlastnú potrebu. Na základe licencie je Obchodník oprávnený používať videozáznam výlučne pre vlastné potreby a v súlade s týmito VOP. 2.7. Licencia k videozáznamu je udelená ako nevýhradná, územne neobmedzená , neprenosná a časovo neobmedzená na dobu trvania podľa popisu príslušnej služby. Práva zákazníka udelené Obchodníkom na užívanie licencie sú obmedzené výhradne na Zákazníka, ktorý si príslušný videozáznam zakúpil. 2.8. Zákazník sa zaväzuje zaobchádzať s náležitou starostlivosťou a dôverne so všetkými informáciami a údajmi, ktoré od Obchodníka dostane a nesmie ich poskytnúť tretej strane. 2.9. Ak zo strany zákazníka dôjde k porušeniu týchto VOP a to i len z časti, tak Zákazník berie na vedomie a súhlasí s tým, že Obchodník má právo prestať Zákazníkovi poskytovať Služby, a to kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia. 2.10. Zákazník sa, bez ohľadu na iné ustanovenia týchto VOP zaväzuje, že v prípade, ak má menej ako 18 rokov nebude Stránku ani Služby používať. 2.11. V prípade, ak je pre poskytnutie Služby potrebné dojednanie termínu poskytnutia Služby medzi Obchodníkom a Zákazníkom (deň a hodina uskutočnenia plnenia Služby), bude Obchodník za týmto účelom kontaktovať Zákazníka. Obchodník skontaktuje za účelom dojednania termínu poskytnutia Služby Zákazníka bezodkladne po vykonaní objednávky zo strany Zákazníka. 2.12. Zákazník berie na vedomie, že nevyužitím sprístupneného digitálneho obsahu, alebo jeho časti (Služba) nevzniká Zákazníkovi právo na vrátenie kúpnej ceny, alebo jej časti. 3. Uzatvorenie Zmluvy a informácie k prihláseniu pre poskytnutie Služby 3.1. Obchodník na Stránke zverejňuje svoje aktuálne ponuky príslušných Služieb, na ktoré sa môže Zákazník prihlásiť. Ponuka na prihlásenie k príslušnej Službe je aktívna jej zverejnením na Stránke. 3.2. Zmluva je uzatvorená momentom prihlásenia sa na príslušnú Službu zo strany Zákazníka. 3.3. Zákazník vykonáva objednávku prostredníctvom vyplnenia elektronického formuláru, ktorý je zverejnený na Stránke. 3.4. Zákazník je povinný pred odoslaním objednávky na príslušnú Službu údaje zadané v objednávke pred jej odoslaním skontrolovať a odoslať až so správne doplnenými údajmi. Obchodník je oprávnený sa spoľahnúť na pravdivosť, správnosť a úplnosť údajov, ktoré Zákazník uvedenie vo formulári na objednávku príslušnej Služby. Správnosť údajov zadaných v príslušnom formulári je podmienkou platnosti objednávky. 3.5. Odoslaná objednávka je pre Zákazníka záväzná. Potvrdenie objednávky bude zo strany Obchodníka zaslané na e-mailovú adresu Zákazníka, ktorú Zákazník uviedol vo formulári. V prípade, ak nebude objednávka zo strany Obchodníka akceptovaná, upovedomí o tomto Obchodník Zákazníka prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu Zákazníka, ktorú Zákazník uviedol vo formulári, pričom budú Zákazníkovi vrátené finančné prostriedky, ktoré Zákazník za Službu uhradil. 3.6. Potvrdením objednávky zo strany Obchodníka, vzniká medzi Obchodníkom a Zákazníkom právny záväzkový vzťah, pričom Obchodník sa potvrdením objednávky zaväzuje poskytnúť Zákazníkovi odplatné plnenie vo forme Služieb a Zákazník sa zaväzuje Obchodníkovi za Služby uhradiť kúpnu cenu, pričom povinnosť poskytnutia Služby zo strany Obchodníka je podmienka uhradením kúpnej ceny. 3.7. Zákazník berie na vedomie, že pre poskytnutie Služby môže byť viazané na počet prihlásených zákazníkov a v prípade, ak do doby začatia príslušnej Služby uvedenej na Stránke nebude k Službe prihlásený dostatočný počet Zákazníkov, Zmluva automatický zaniká a Zákazníkovi budú vrátene finančné prostriedky. 3.8. Služba bude po potvrdení objednávky poskytnutá spôsobom uvedeným na webovej stránke Obchodníka - https://pohybovecvicenia.sk/, pričom Zákazník súhlasom s týmito VOP vyhlasuje, že sa so spôsobom poskytnutia Služby riadne oboznámil. 4. Ceny, poplatky a platobné podmienky 4.1. Aktuálny cenník Obchodníka za poskytnutie Služieb a aktuálny zoznam Služieb, sú vždy k dispozícii na nahliadnutie Stránke Obchodníka (https://pohybovecvicenia.sk/). 4.2. Za platné znenie cenníka sa za každých okolností považuje znenie, ktoré je zverejnené na Stránke Obchodníka, pričom každú zmenu cenníka je Obchodník povinný oznámiť prostredníctvom uverejnenia na Stránke, a to najmenej 30 dní pred účinnosťou príslušnej zmeny. 4.3. Odplata za Služby sa hradí vopred. Proces nákupu Služieb Obchodníka je na Stránke automatizovaný, pričom po výbere príslušnej Služby Zákazník zadá svoje platobné údaje do formulára. Platba za príslušné Služby sa vykonáva bezhotovostne online platobnou kartou cez platobnú bránu Stripe, ktorú prevádzkuje spoločnosť Stripe Payments Europe, Limited. Automaticky vygenerovaná faktúra a potvrdenie o kúpe Služby bude zaslané zákazníkovi prostredníctvom e-mailu, ktorý Zákazník zadal do formuláru. 4.4. Obchodník nezodpovedá za realizáciu nezabezpečených alebo podvodných transakcií. Obchodník si vyhradzuje právo prerušiť/zrušiť priebeh akejkoľvek transakcie na základe vlastného uváženia, ak bude mať pochybnosti o bezpečnosti a legálnosti transakcie. 4.5. V prípade bezdôvodného prerušenia a/alebo zrušenia zakúpenej Služby zo strany Zákazníka, predmetom ktorej je online kurz zložený z viacerých online sedení, Zákazník nemá právo na vrátenie odplaty. 4.6. Obchodník vráti pomernú časť odplaty za Služby, predmetom ktorej je online kurz zložený z viacerých online sedení v prípade, ak sa Zákazník Obchodníkovi preukáže lekárskym potvrdením o nemožnosti zúčastňovať sa poskytovania Služieb. 4.7. Všetky ceny za Služby sú uvedené bez DPH. 4.8. Obchodník je povinný v každom oznámení o znížení ceny uviesť predchádzajúcu cenu. Predchádzajúca cena je najnižšia cena, za ktorú Obchodník predával alebo poskytoval Služby v období 30 dní pred znížením ceny, alebo od začiatku predaja alebo poskytovania Služieb, ak Obchodník predával alebo poskytoval Služby v období kratšom ako 30 dní pred znížením ceny. 4.9. Obchodník môže pri postupnom znižovaní ceny uviesť ako predchádzajúcu cenu pôvodnú cenu tovaru pred prvým znížením ceny bez ohľadu na čas predaja alebo poskytovania Služieb. 5. Reklamácia 5.1. V prípade, ak nedôjde k automatickému potvrdeniu prihlásenia sa na Službu zo strany Obchodníka, a to najneskôr do 24 hodín od prihlásenia sa na Službu na e-mailovú adresu Zákazníka, je Zákazník túto skutočnosť oprávnený reklamovať u Obchodníka, a to buď e-mailom, alebo telefonicky na kontaktné údaje Obchodníka uvedené na Stránke. 5.2. Zákazník je v prípade Služby predmetom ktorej je online kurz zložený z viacerých online sedení, povinný pred začatím Služby otestovať, či mu používanie portálu prostredníctvom ktorého sa bude Služby poskytovať funguje. Neskoršia reklamácia Zákazníka z dôvodu, že mu nefunguje systém podľa predošlej vety za podmienky, že bol zo strany Obchodníka na používanie portálu poučený sa považuje za neopodstatnenú a Obchodník má právo ju bez ďalšieho zamietnuť. V prípade nefunkčnosti príslušného portálu a v prípade, ak nebude môcť Zákazník využívať služby Obchodníka pre nefunkčný portál, poskytne Obchodník po dohode so Zákazníkom alternatívny spôsob poskytnutia služieb a v prípade neposkytnutia Služieb podľa týchto VOP Zákazníkovi, vráti Obchodník Zákazníkovi finančné prostriedky pre nemožnosť poskytnutia Služieb. 5.3. Na akékoľvek reklamácie zo strany Zákazníka sa vzťahuje okrem podmienok uvedených v týchto VOP právny poriadok Slovenskej republiky. 6. Zdravotné upozornenie pre Zákazníka, zodpovednosť a zodpovednosť sa vady pri digitálnej Službe 6.1. Zadaním objednávky na príslušnú Službu Zákazník berie na vedomie, že si zakupuje Službu podľa vlastného výberu na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 6.2. Obchodník nie je zodpovedný za akékoľvek ujmy (majetkové alebo nemajetkové), ktoré Zákazníkovi vznikli v súvislosti využívaním Služby v rozpore s týmito VOP a/alebo v rozpore s pokynmi Obchodníka, ktoré (pokyny) boli Zákazníkovi zadané prostredníctvom Služby. 6.3. Obsahom Služieb podľa výberu Zákazníka môže byť výživové poradenstvo alebo aj "pôst" v rámci prevencie (napr. Pôstna Buchingerova kúra, Pôstna kúra podľa Hildegard von Bingen, Šťavová pôstna kúra alebo Intervallový pôst), ktorý je určený výlučne zdravým Zákazníkom, bez akýchkoľvek fyzických, alebo psychických ochorení, napr. pri chronickej chronickej inefektivite obličiek, pacientom s tuberkulózou, ľuďom so srdcovými problémami, poruchami funkcie pečene, anémiou, cukrovkou a závislosťou alebo celkovou vychudnutosťou. Pôst sa tiež neodporúča ľuďom trpiacim silným psychickým stresom, neurózami alebo depresiami, alebo po vážnej chorobe či operácii. Ak je potrebné pravidelne užívať lieky, vždy sa poraďte s lekárom, ktorý má skúsenosti s pôstom. Zákazník vykonáva pôst na vlastnú zodpovednosť. Zákazník by mal pôst konzultovať so svojím príslušným lekárom. 6.4. V prípade, ak sú Zákazníkovi známe ochorenia a/alebo iné prekážky, ktoré môžu brániť v poskytovaní Služby, je povinný (Zákazník) oznámiť túto skutočnosť bezodkladne Obchodníkovi. 6.5. Príslušné Služby, ktorých súčasťou je aj pôst nie sú určené pre nasledovné osoby: - Tehotné a dojčiace ženy; - Ženy, ktoré sa snažia otehotnieť; - Ženy s poruchou príjmu potravy; - Ženy s podváhou (BMI < 18,5); - Deti a dospievajúce ženy; - Osoby staršie ako 65 rokov. Pre vylúčenie pochybností Obchodník uvádza, že každá Služba má individuálne podmienky, ktoré uvádzajú pre ktorého Zákazníka nie je príslušná Služba určená. Podmienky poskytnutia Služby podľa tohto bodu VOP sa nachádzajú na webovej stránke Obchodníka - www.pohybovecvicenia.sk 6.6. Predaná vec má vady (v prípade predaja digitálnej Služby), ak nie je v súlade s požiadavkami príslušných právnych predpisov alebo ak jej používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva tretej osoby. 6.7. Ak je predmetom kúpy vec s digitálnymi prvkami, pri ktorej sa má digitálny obsah dodávať alebo digitálna Služba poskytovať nepretržite počas dohodnutej doby, Obchodník zodpovedá za každú vadu digitálneho obsahu alebo digitálnej Služby, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas dvoch rokov od dodania veci s digitálnymi prvkami. 6.8. Ak je predmetom Zmluvy prvkami, pri ktorej sa má digitálny obsah dodávať alebo digitálna Služba poskytovať nepretržite počas dohodnutej doby, Obchodník nesie dôkazné bremeno, že digitálny obsah dodal alebo digitálnu Službu poskytol bez vád počas doby podľa bodu 6.7 týchto VOP. 6.9. Ak Obchodník zodpovedá za vadu predanej veci (digitálnej Služby), Zákazník má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od Zmluvy odstúpiť. 6.10. Zákazník môže odoprieť zaplatiť cenu alebo jej časť, kým si Obchodník nesplní povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo zodpovednosti za vady, ibaže Zákazník je v čase vytknutia vady v omeškaní so zaplatením ceny alebo jej časti. Zákazník zaplatí kúpnu cenu bez zbytočného odkladu po splnení povinností Obchodníkom. 6.11. Zákazník môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady vrátane práva podľa bodu 6.10 týchto VOP, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady. 6.12. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady nevylučuje právo Zákazníka na náhradu škody, ktorá mu z vady vznikla. 6.13. Vadu možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni Obchodníka, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania Obchodníka - info@pohybovecvicenia.sk 6.14. Obchodník poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Zákazníkom. Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť. 6.15. Zákazník má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci (digitálnej Služby). Zákazník si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil Obchodníkovi neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil Zákazníkovi značné ťažkosti. 6.16. Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa bodu 6.15 týchto VOP druhej vety. 7. Osobitné ustanovenia o Službách 7.1. Služby môžu byť podľa výberu zákazníka poskytované nasledovne: a) Prostredníctvom viacerých online sedení (kurzov), v takomto prípade bude počet online sedení uvedený priamo pri výbere príslušnej Služby, pričom presný deň a hodina uskutočnenia plnenia Služby budú Zákazníkovi oznámené po potvrdení objednávky zo strany Obchodníka; b) Prostredníctvom videokurzu, návodu, alebo e-booku, ktorý bude Zákazníkovi zaslaný v príslušnom formáte na e-mailovú adresu Zákazníka po potvrdení objednávky zo strany Obchodníka. 8. Odstúpenie od Zmluvy a spotrebiteľské ustanovenia 8.1. Vzhľadom na to, že Slovenská republika je viazaná platnými právnymi predpismi Európskej únie, považujú sa tieto VOP za Zmluvu uzatvorenú na diaľku medzi Zákazníkom ako spotrebiteľom a Obchodníkom. Tieto VOP sa uzatvárajú výlučne prostredníctvom elektronickej komunikácie na diaľku bez fyzickej prítomnosti Zákazníka a taktiež bez fyzickej prítomnosti Obchodníka. 8.2. Zákazník má právo odstúpiť od tejto Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní, odo dňa uzatvorenia Zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa uzatvorenia Zmluvy. Pri uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy musí Zákazník informovať Obchodníka o svojom rozhodnutí odstúpiť od Zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, e-mailom) na adrese Obchodníka alebo e-mailom: info@pohybovecvicenia.sk. Na tento účel môže Zákazník použiť vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 týchto VOP. Lehota na odstúpenie od Zmluvy je zachovaná, ak Zákazník zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od Zmluvy. 8.3. Obchodník bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od Zmluvy poskytne Zákazníkovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak Zákazník odstúpil od Zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od Zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní Obchodníka. 8.4. Účinky odstúpenia od Zmluvy sa vzťahujú aj na každú doplnkovú zmluvu k Zmluve, od ktorej Zákazník odstúpil; to neplatí, ak sa strany výslovne dodatočne dohodnú na ďalšom trvaní doplnkovej zmluvy. 8.5. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša v zmysle § 20 ods. 15 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "Zákon o ochrane spotrebiteľa") Zákazník. 8.6. Zákazník súhlasom s týmito VOP výslovne prehlasuje a súhlasí, že v zmysle § 19 ods. 1 písm. a) Zákona o ochrane spotrebiteľa, ako spotrebiteľ nemôže odstúpiť od Zmluvy v prípade, ak (i) došlo k úplnému poskytnutiu Služby a v prípade, (ii) ak poskytovanie Služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy s výslovným súhlasom Zákazníka a Zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí Služby, ak je podľa Zmluvy Zákazník povinný zaplatiť odmenu na základe Cenníka, pričom Zákazník súhlasom s týmito VOP vyhlasuje, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy podľa písm. (ii) tohto bodu VOP. 8.7. Zákazník je povinný uhradiť Obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak Zákazník odstúpi od Zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie Služby, ak pred začatím poskytovania plnenia udelil výslovný súhlas podľa § 17 ods. 10 písm. c) Zákona o ochrane spotrebiteľa. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v Zmluve. 8.8. Zákazník súhlasom s týmito VOP výslovne súhlasí so začatím poskytovania Služby, a to aj pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy. 8.9. Obchodník je povinný vrátiť Zákazníkovi platby pri odstúpení od Zmluvy rovnakým spôsobom, aký použil Zákazník pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo Obchodníka dohodnúť sa so Zákazníkom na inom spôsobe úhrady, ak Zákazníkovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky. 8.10. Jednostranné započítanie pohľadávok Obchodníka a Zákazníka, ktoré vzniknú odstúpením od Zmluvy podľa je neprípustné. 9. Orgán dozoru 9.1. Ako spotrebiteľ má Zákazník právo obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je Zákazník spokojný s vybavením reklamácie alebo sa domnieva, že Obchodník porušil Zákazníkove práva. Zákazník má tiež právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Obchodník na Zákazníkovu žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo, alebo na ňu neodpovedal v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania. Ak Obchodník na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Zákazník právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, P.O. BOX 29, 827 99 Bratislava. 9.2. Alternatívne riešenie sporov prebieha prostredníctvom oprávnenej právnickej osoby zapísanej v zozname vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je dostupný na https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne- riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Zákazník sa môže obrátiť aj na Európske spotrebiteľské centrum v SR (www.esc-sr.sk). 9.3. Právo výberu oprávnenej právnickej osoby, prostredníctvom ktorej chce Zákazník alternatívne riešiť spor s Obchodníkom, má Zákazník. Náležitosti návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporov, ako aj priebeh konania, sú uvedené v zákone č. 391/2015 Z. Z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "zákon o ARS"). Prílohou zákona o ARS je aj formulár návrhu na začatie konania. Alternatívne riešenie sporov musí byť v zásade ukončené do 90 dní odo dňa jeho začatia. Výsledkom je uzatvorenie dohody o vyriešení sporu, prípadne vydanie nezáväzného odôvodneného stanoviska. Oprávnená právnická osoba môže požadovať poplatok za začatie alternatívneho sporu, tento však nesmie presiahnuť päť eur vrátane dane z pridanej hodnoty. 9.4. Ako spotrebiteľ má Zákazník okrem práva na alternatívne riešenie sporu prostredníctvom ním vybraného subjektu v zmysle týchto VOP aj právo použiť európsku platformu riešenia sporov online (RSO) zriadenú Európskou komisiou za účelom uľahčenia nezávislého, nestranného, transparentného a spravodlivého mimosúdneho riešenia sporov online medzi spotrebiteľmi a obchodníkmi, a to v jazyku, ktorý si spotrebiteľ zvolí. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/. 10. Osobné údaje 10.1. Obchodník spracúva osobné údaje Zákazníka na základe právnych predpisov, v súvislosti s plnením Zmluvy, na základe oprávneného záujmu alebo súhlasu, pričom za každých okolností postupuje obozretne tak, aby spracúval osobné údaje len na nevyhnutné účely, chránila záujmy Zákazníkov a zabezpečil najvyššiu možnú mieru ochrany týchto osobných údajov. 10.2. Okrem týchto VOP je Zákazník pred začatím používania Služieb povinný vysloviť súhlas aj so zásadami osobných údajov, ktoré sú zverejnené na Stránke https://pohybovecvicenia/gdpr/. 11. Zmeny VOP 11.1. Obchodník je oprávnený jednostranne zmeniť tieto VOP z nasledujúcich dôvodov: a. zmena legislatívy; b. zmena obchodnej politiky Obchodníka; c. zmena technických možností poskytovania Služieb; d. zmena ponuky Služieb. Pokiaľ príslušné právne predpisy nebudú vyžadovať inak, Obchodník oznámi Zákazníkovi akékoľvek zmeny a doplnenia týchto VOP najmenej 15 dní pred nadobudnutím účinnosti týchto zmien a doplnení týchto VOP prostredníctvom elektronickej komunikácie e-mailom a tiež ich zverejnením na Stránke. Zákazník má právo zmenu odmietnuť, svoje rozhodnutie však musí Zákazník doručiť Obchodníkovi najneskôr do nadobudnutia účinnosti príslušnej zmeny. V prípade, ak najneskôr do účinnosti zmeny Zákazník neoznámi Obchodníkovi odmietnutie zmeny, bude sa mať za to, že so zmenou súhlasí. Ak Zákazník prejaví nesúhlas so zmenou VOP pred dňom nadobudnutia účinnosti zmeny, k tomuto dňu sa má za to, že odstúpil od Zmluvy a nie je ďalej oprávnený využívať Služby. 12. Záverečné ustanovenia 12.1. Všetky dodatky a zmeny týchto VOP musia byť vykonané Obchodníkom výlučne v písomnej alebo elektronickej forme. 12.2. Pokiaľ by jednotlivé ustanovenia týchto VOP boli úplne alebo čiastočne neplatné, nezákonné alebo nevymáhateľné alebo sa takými stali, nebude tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení týchto VOP, ktoré sú oddeliteľné od neplatných, nezákonných alebo nevymáhateľných ustanovení. Obchodník je oprávnený takéto ustanovenia nahradiť platným ustanovením, ktoré bude zodpovedať pôvodnému zmyslu takého ustanovenia. Neplatné, nezákonné alebo nevymáhateľné ustanovenia budú v požadovanom rozsahu odstránené a od týchto VOP oddelené. Ostatné ustanovenia týchto VOP zostávajú nedotknuté a platné bez akéhokoľvek presadzovania nových riešení alebo ustanovení. 12.3. Tieto VOP a všetky ďalšie dokumenty, na ktoré tieto VOP odkazujú spolu s ďalšími právnymi oznámeniami alebo zmluvnými podmienkami a pravidlami uverejnenými Obchodníkom na Stránke, predstavujú kompletnú dohodu medzi Zákazníkom a Obchodníkom, týkajúcu sa Služieb. 12.4. Ak v týchto VOP nie je uvedené inak, nie je Zákazník oprávnený previesť práva a povinnosti vyplývajúce z týchto VOP a/alebo súvisiace s používaním aplikácie na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Obchodníka. Obchodník je oprávnený previesť práva a povinnosti z týchto VOP na tretiu osobu v prípade, ak týmto konaním nedôjde k zhoršeniu vymožiteľnosti alebo zabezpečenia pohľadávok Zákazníka, ktorý je spotrebiteľom. 12.5. Práva a povinnosti, z ktorých povahy vyplýva, že majú zostať v platnosti a účinnosti aj po ukončení zmluvného vzťahu, nestrácajú platnosť ani účinnosť ani po ukončení . Najmä, nie však výlučne, sa to týka ustanovení o obmedzení alebo zbavení sa zodpovednosti a odškodnení. 12.6. V prípade, ak dôjde k porušeniu týchto VOP zo strany Zákazníka a Obchodník proti Zákazníkovi nepodnikne žiadne právne kroky, neznamená to vzdanie sa práv zo strany Obchodníka. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.07.2024 Príloha č. 1: Reklamačný poriadok 1. Týmto reklamačným poriadkom sa riadia všetky právne vzťahy v súvislosti s podávaním a riešením prípadných sťažností a reklamácií užívateľa na kvalitu služieb poskytovaných Obchodníkom, najmä spôsob ich predkladania, náležitosti reklamácie alebo sťažnosti, lehoty na ich vybavenie, spôsob vybavenia. 2. Ak sa domnievate, že Obchodník nedodržal akúkoľvek svoju povinnosť (či už vyplývajúcu z právnych predpisov, Zmluvy alebo týchto VOP), alebo ak nesúhlasíte s konkrétnym postupom Obchodníka, môžete uplatniť reklamáciu. Reklamáciu môžete Obchodníkovi doručiť buď elektronicky na kontaktnú emailovú adresu: info@pohyobecvicenia.sk alebo písomne na adresu: Erika Omastová, Trnavská 2, 90027 Bernolákovo. Ste je povinný vadu služieb reklamovať bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa kedy došlo k reklamovanej skutočnosti. V reklamácii ste povinný uviesť nasledujúce údaje: (i) meno, priezvisko, tel. číslo, e-mail; (ii) opis udalosti alebo veci, ktorej sa reklamácia týka, prípadne súvisiace podklady, (iii) dátum kedy k reklamovanej skutočnosti došlo, (iv) návrh spôsobu riešenia reklamácie. 4. Obchodník potvrdí prijatie reklamácie užívateľovi e-mailom. Na reklamáciu Obchodník odpovie ihneď, najneskôr do troch dní. Reklamácia bude vybavená v zložitejších prípadoch najneskôr v lehote 30 dní odo dňa prijatia reklamácie. 5. Počas spracovania reklamácie Vás môže Obchodník požiadať o doplnenie alebo spresnenie potrebných informácií. Doba, pokým užívateľ doplní údaje a potrebné informácie, sa do 30-dňovej lehoty určenej na vybavenie reklamácie nezapočítava. Výsledok reklamácie Vám oznámi Obchodníke-mailom. Príloha č. 2: Formulár na odstúpenie od Zmluvy Oznámenie o odstúpení od zmluvy (Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku) - KOMU: Erika Omastová, Trnavská 2, 90027 Bernolákovo, e-mail: info@pohybovecvicenia.sk - Týmto oznamujem/oznamujeme* , že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: .............. - Dátum objednania/dátum prijatia* .............. - Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* .............. - Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* .............. - Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) . - Dátum .............. * Nehodiace sa prečiarknite Príloha č. 3: Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka 1. Právo na odstúpenie od zmluvy Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa uzatvorenia zmluvy. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením - listom zaslaným poštou na adresu Trnavská 2,90027 Bernolákovo na adrese: info@pohybovecvicenia.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné. Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom emailu. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom médiu  e-mailom. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. 2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.